I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday 28 October 2012

PERJALANAN HIDUPKU

BismillahiRahmaniRahim
Dengan nama Allah yang Maha Pemurah Dan Maha Pengasih

Em,dh lama xtulis blog, sebenarnya tak minat pun nak tulis-tulis nie tp sekarang nie tibe2 je de mood nk tulis blog,hehhe (suka suki je :P)

sekarang ini aku dah masuk sem 5 menuntut di UPSI dan amik kos ISMP kimia..maknenya dah tahun ke-3. Dah nk abih dah blaja,tak sabar plak asenya nak habis,huhu
banyak juga la pengalaman yang aku dapat sepanjang menetap di bumi tanjung malim ini, terdapat banyak pengalaman manis dan pahit, semua ini mematangkan aku..matang ke???insyAllah :)
Ok sekarang ini aku nk bercerita sedikit tentang diriku ini sebab bukan semua orang tahu perangai aku,aku ini jenis yang tidak suka bercerita tentang diriku ini kepada orang lain :) maafla kalu ada yang terasa dengan sikap diriku ini..I'm SORRY :)
aku nie dilahirkan pada 2 november 1991 (dah tak lame dh bday nie). Dilahirkan di Hospital Besar Jerantut. Aku mendapat pendidikan awal daripada ibu bapaku dan setrusnya bertadika di tadika kemas (dekat je dgn umah), kemudain sekolah rendah di sekolah kebangsaan jerantut atau dikenali sebagai sekolah bawah dan melanjutkan sekolah menengah di sekolah menengah jerantut tapi sekejap je form 1 pastu berpindah ke sekolah sek men keb padang saujana dari form 1-5, seterusnya sambung ke kolej matrikulasi pahang (KMPh) dan akhirnya sehingga sekarang masih lagi belajar di UPSI
sepanjang kehidupan aku menjadi pelajar ini banyak juga pengalaman yang aku dapat daripada tak reti wat sesuatu hingga jadi reti wat sesuatu :)
Alhamdullilah banyak sahbat2 yang membantu dan menolong aku dalam susah dan senang :)
ok la setakat ini saja nukilan aku..to be continue.. :) SALAM
jaga diri, jage iman, jge amal insyAllah :)

No comments:

Post a Comment